We gebruiken onze digitale expertise, klantinzichten en data om de unieke verkoopargumenten van onze klanten te begrijpen en te communiceren in een geïntegreerde cross-channel en cross-platform aanpak die emotionele gebruikerservaringen op de juiste plaats en op het juiste moment levert. Onze focus ligt op het bieden van op maat gemaakte marketing- en communicatiestrategieën die de aandacht van consumenten trekken, hen informeren en betrekken bij de bedrijfsdoelstellingen van onze klanten.
Digitale Transformatie: Cx Consulting
E-Commerce Strategie: Ontwikkeling van Merkenstrategie
Technische Strategie: Digitale Strategie
Zoekstrategie: Sociale Consulting
Data Strategie: Mobiele Strategie
Productstrategie: Digitale Marketing
Er zijn verschillende manieren om gebruikte koffiedik te recyclen:
Composteren: Koffiedik is rijk aan stikstof, wat het een uitstekende aanvulling op compost maakt. Meng het eenvoudig met andere compostmaterialen en laat de natuur zijn werk doen.
Vogelvoer: Koffiedik kan ook worden gebruikt als een natuurlijke meststof voor planten. Strooi het koffiedik rond de basis van de planten, en het zal langzaam stikstof en andere voedingsstoffen in de bodem vrijgeven.
Onkruidbestrijdingsmiddel: Koffiedik kan worden gebruikt om ongedierte, zoals mieren, slakken en naaktslakken, af te schrikken. Strooi eenvoudig het koffiedik rond de gebieden waar het ongedierte aanwezig is.
Deodorizer: Koffiedik kan onaangename geuren absorberen. Plaats een kom met gebruikt koffiedik in de koelkast, vriezer of een ander gebied dat geuren moet neutraliseren.
Huidverzorging: Koffiedik kan worden gebruikt als een natuurlijke exfoliant voor de huid. Meng het koffiedik met een beetje olie of water om een pasta te maken, en scrub de huid voorzichtig in cirkelvormige bewegingen.